CushCore - Rewolucyjny system amortyzacji wewnątrz opon rowerowych

FAQ

Czy poczuję różnicę po montażu CushCore?

Oczywiście. Różnica w jeździe nie jest jedynie subtelna. Nawet nowicjusz odkryje różnice w jeździe natychmiast. To inspirująca i dodająca pewności różnica. Szukasz dowodu? Poznaj DZiAŁANIE CUSHCORE.

 

Używam opon 2.6” Powinieniem wybrać rozmiar Cushcore standardowy czy PLUS?

Oba rozmiary będą odpowiednie dla rozmiaru opony 2.6”. Zalecamy dobór odpowiedniej wkładki Cushcore najbardziej pasującej do szerokości wewn. obręczy. Użyj Stadardowej szerokości dla obręczy 32mm lub węższej lub użyj wersji PLUS dla obręczy 33mm lub szerszej.

 

Jakie rozmiary CushCore wprowadzi w przyszłości do sprzedaży?

Obecnie oferujemy wkładki do standardowej szerokości opon (2.1-2.6”) o średnicy 26”, 27.5” i 29”. Wkładki do rozmiaru PLUS o szerokości opony 2.6-3.0” jest dostępna dla kół o śr 27.5”. Pozostałe rozmiary są obecnie w trakcie opracowania.

 

Czy Cushcore będzie pasował do moich obręczy i opon?

Specyfikacje rozmiarów znajdziesz TUTAJ. W ramach rekomendacji rozmiarów, Cushcore działa znakomicie z każdą obręczą i oponą na rynku.

 

Czy CushCore jest trudny w montażu?

Montaż Cushcore nie jest trudny, ale robi się to troche inaczej. Mocno zalecamy zapoznanie się z filmem instruktarzowym zanim rozpoczniesz montaż samodzielnie. Motaż po raz pierwszy nie powinien zająć dłużej niż 30 minut. Montaż wykonany przez doświadzczony personel zajmuje 5-10 minut. Jeżeli masz pytania skontaktuj się nami.

 

Czy CushCore jest kompatybilny z płynem uszczelnieniającym do opon tubeless?

Tak. CushCore jest kompatybilny ze wszystkimi płynami uszczelniącymi do opon Tubeless.

 

Instrukcja montażu zaleca wprowadzanie płynu przy pomocy strzykawki. Nie mam strzykawki, czy mogę mimo wszystko użyć Cushcore?

Tak, Zamiast wprowadzania płynu uszczelniającego strzykawką po montażu opony, wlej płyn bezpośrednio do opony po montażu pierwszej strony opony, ale przed montażem drugiej. Zalecamy wprowadznie płynu strzykawką dla szybszego rozprowadzenia uszczelnienia w miejscu styku opony z obręczą gdzie uszczelnienie jest szczególnie potrzebne.

 

Co jeżeli złapię kapcia?

Przebicie opon wciąż jest możliwie pomimo zamontowanego Cushcore. Naprzykład, w momencie przecięcia boku opony. CushCore nie jest przeznaczony do użycia jako opona run-flat, ale dopuszczalne jest krótkie „toczenie się” do domu i ograniczenie uszkodzeń obręczy. Naprawy „w trasie” są również możliwe i stosuje się te same techniki co przy normalnych oponach tubeless. Kołki do opon są znakomitym rozwiązaniem. Alternatywą jest również posiadanie klasycznej dętki na zapas z długim zaworem (48mm). Możesz zamontować dętkę na CushCore i przeprowadzić zawór na wylot wkładki lub zdemontować CushCore i zamontować samą dętkę.

 

Jakich opon powinieniem użyć z CushCore?

Wybór opon to zawsze kwestia osobistych preferencji i odpowiedni wybór uzależniony jest od kilku zmiennych. Generalnie CushCore umożliwia użycie lżejszych, lżej toczących się opon bez poświecenia ze strony obniżenia sztywności bocznej, odporności na udrzenia i ochrony przed przebiciami. Z tych powodów sugerujemy wypróbowanie opon o klasę lżejszych niż używałeś do tej pory. Na przykład opony o wadze 750g zamiast 950g. Jeżeli już używasz lekkiego ogumienia, spóbuj zredukować ciśnienie zgodnie z opisem poniżej.

 

Jakie ciśnienie z CushCore?

Wielu rowerzystów potwierdziło preferowane ciśnienie w oponach niższe o 1-5psi z CushCore, w porównaniu z ciśnieniem wyjściowym w standardowym koletubeless. Zachęcamy do eksperymentowania aby odnaleźć własne najbardziej odpowiadające ustawienie. Rozpocznij od standardowego ciśnienia w oponach na jakim dotychczas jeździłeś i zacznij opuszczać ciśnienie co 1psi do momentu aż odnajdziesz swój najlepszy feeling.

 

Jaka jest długość życia CushCore?

Wkładki CushCore są ekstremalnie wytrzymałe. Nasza gąbka została zaprojektowana w taki sposób aby wytrzymała ciągłe powtarzalne dobijanie bez degradacji wydajności, jak również jest obojętna wobec płynów uszczelniających. Zazwyczaj, jeden komplet wytrzyma kilka lat jeżdżenia, uzależnione od częstotliwości użycia ciśnień w oponach, rodzaju terenu i pozostałych czynników mających wpływ na zużycie ogumienia.