CushCore zwieksza sztywność boków opony o 35%
CushCore zmniejsza zwijanie się opony o 25%
Zalety
Test wydajności w zakręcie
Dodatkowo, specjaliści z Motion Instruments przeprowadzili dla CushCore test, ktory miał na celu wyrażenie w liczbach poprawy wydajności w zakrętach. Do tego celu użyliśny hamowni do amortyzatorów MTS Roehrig EMA-2K. Test sztywności bocznej: Boki opony zostały skompresowane w równym stopniu po obydwu stronach opony. Ten pomiar wskazał sztywność boku opony.
Test zwijania się opony: Obręcz jest umieszczona sztywno w uchwycie podczas gdy trzpień hamowni naciska na jeden bok opony odkształcając oponę w płaszczyźnie poziomej. Ten test odzwierciedla siły które w skrajny sposób oddziałowują na opony podczas agresywnej jazdy w zakrętach.
Test bocznego zwijania opony na specjalnie przygotowanym stanowisku badawczym.
Zakręty na limicie z Cushcore.
Boczna sztywność opony z Cushcore (czerwona linia) vs bezdętkowa opona (niebieska linia) Zowalizowany przebieg czerwonego wykresu Cushcore pokazuje, że wkładka generuje siłę tłumienia odbicia.
CushCore zwiększa sztywność boczną opony poprzez wywieranie siły na zewnętrzny bok opony.